Boeken
t/m
  • Kleinkinderen gratis
  • Recreatieprogramma
  • Dagelijks aankomst en vertrek

Veelgestelde vragen

Lees hieronder onze veelgestelde vragen:

Betaling

– Mag ik ook bij vertrek betalen ?

Het is ook mogelijk in enkele situaties om bij vertrek te betalen. Dit moet vooraf wel besproken worden met de receptie. Neem hiervoor telefonisch contact op.

– Wanneer moet ik betalen ?

Wanneer u bij ons een reservering heeft gemaakt ontvangt u van ons een bevestiging met daarin de bijbehorende factuur. U kunt vooraf betalen door het bedrag over te maken naar ons rekeningnummer. U kunt ook bij aankomst betalen met pin of contant.

Faciliteiten

– Moet ik vooraf reserveren in het restaurant ?

Indien u wenst te dineren in De Remise raden wij aan om een reservering te maken. Dit zodat U verzekerd bent van een tafel. Met grote groepen hebben wij graag dat u reserveert. Natuurlijk kunt u ook op de dag zelf nog reserveren. Dit kan door even binnen te lopen of door te bellen met ons op 0572-393045

– Is het zwembad voor iedereen toegankelijk ?

Het zwembad is alleen toegankelijk voor parkgasten. Het is geen openbaar zwembad, dus voor gasten uit de omgeving is het helaas niet mogelijk om hier te zwemmen. Bij het zwembad is geen toezicht, dus ons advies is om als ouders met jouw kind mee te gaan naar het zwembad.

-Is er toiletpapier aanwezig in het zwembad?

Er is geen toiletpapier aanwezig in het zwembad. Dit in verband met het gooien van proppen nat toiletpapier en het gooien van toiletpapier in het water. Wij raden u dus aan om zelf toiletpapier mee te nemen.

– Is de overdekte speeltuin binnen? 

De overdekte speeltuin is een grote buitenspeeltuin met een dak eroverheen. Hierdoor kunnen de kinderen nog heerlijk buiten spelen maar zitten ze altijd droog of in de schaduw. Dit maakt dat ze het hele seizoen altijd de speeltuin in kunnen. Bij de speeltuin is ook een toilet aanwezig.

– Mogen wij van de faciliteiten gebruik maken als wij eerder aankomen ?

Indien je voor 13:00 uur of 15:00 uur arriveert en je kunt nog niet inchecken is het natuurlijk mogelijk om al gebruik te maken van onze faciliteiten. Meld wel even bij de receptie dat u bent gearriveerd.

Reserveren en annuleren

– Kan ik mijn reservering nog annuleren ?

Voor reserveringen en annuleringen gebruiken wij de Recron voorwaarden, hierin staat precies vermeld welke mogelijkheden er zijn betreft het annuleren van jouw reservering. Bij bijzondere redenen kunt u altijd even contact met ons opnemen en kunnen wij kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Voor 55-plussers is annuleren gratis. Dit is het voordeel van deze arrangementen.

– Kan ik ook een voorkeursplek aangeven bij mijn reservering ?

Indien je op een gewenste plek wilt verblijven kunt u dit altijd aangeven. Mocht de plaats nog beschikbaar zijn kunnen wij dit zeker voor u inboeken. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Dit kunt u online doen bij het veld ‘opmerkingen’ of even aangeven telefonisch of op de mail.

– Kan ik optioneel reserveren ?

U kunt bij ons ook optioneel een reservering maken. Deze is dan (afhankelijk van de drukte en de gewenste periode) een aantal dagen/week/2 weken beschikbaar. U kunt deze reservering altijd vrijblijvend annuleren of bevestigen om te reserveren. Voor het eventuele annuleren worden dan geen kosten in rekening gebracht.

– Zijn er accommodaties geschikt voor mindervaliden ?

Onze accommodaties zijn niet geschikt voor mindervaliden. Op de camping hebben wij wel faciliteiten voor mindervaliden zoals het toilet en de douche. Ook de entrees zijn zo ingericht dat het toegankelijk is voor mindervaliden. De trap het zwembad in is schuin waardoor mensen die minder goed te been zijn makkelijk het water in kunnen.

Verblijf

– Hoe laat moet ik uitchecken ?

U kunt uitchecken tot 10.00 uur in de accommodaties en tot 12.00 uur op de kampeerplaatsen. Deze dag mag u nog wel gebruik maken van de faciliteiten op het park. Mocht u de vertrekdag later willen vertrekken kunt u altijd even navragen bij de receptie of het mogelijk is. Mocht de mogelijkheid er zijn kunt u tot in de avond nog vertrekken. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. U dient alleen voor 17.00 de sleutel bij de receptie in te leveren zodat u de borg terug kunt krijgen.

– Waar kan ik parkeren ?

Bij elke accommodatie of kampeerplaats, mag 1 auto worden geparkeerd (met uitzondering van de autovrije velden). Op enkele velden (geel op de plattegrond) mag de auto direct naast de caravan staan en er zijn velden waar de auto op het park mag staan, maar niet op het veld (de groene velden). Kom je met meerdere auto’s, dan kunnen de overige auto’s worden geparkeerd op de centrale parkeerplaatsen vooraan ons vakantiepark.

– Zijn huisdieren toegestaan ?

In onze accommodaties zijn geen huisdieren toegestaan. Op de camping bij het kamperen zijn huisdieren wel toegestaan. U mag maximaal 2 huisdieren per plaats meenemen. Voor het meenemen van uw huisdier betaald u extra.

–  Hoe kan ik inchecken buiten de openingstijden van de receptie ?

Lukt het niet om voor 17.00 uur in te checken, neem dan even contact op met de receptie. Dan kunnen wij de spullen vast voor u klaarmaken en alles klaarleggen. U kunt dan doorlopen naar ons restaurant en daar wordt u verder geholpen met het inchecken.

– Hoe laat mag ik inchecken ?

Inchecken voor een accommodatie is mogelijk 15:00 uur. Voor de kampeerplaats kunt u vanaf 13.00 uur inchecken. Als u eerder wilt inchecken kunt u altijd even contact opnemen met de receptie of de accommodatie of de plaats al vrij is. Zo ja, dan kunt u (zonder extra kosten) vanaf 09:00 in de ochtend aankomen.

Overig   

-Wanneer is de camping geopend?

De camping is geopend van het laatste weekend in maart tot 30 september. Na 1 oktober is de camping gesloten met uitzondering van het chaletpark.

-Wat zijn de faciliteiten op de plaats?

De plaatsen zijn gemiddeld vastgelsteld op een grootte van 120 m². Iedere plaats heeft 10 ampere stroom, tv aansluiting, koud waterkraan en eigen rioolafvoer. Voor Wifi op de plaats moet u betalen. Deze code kunt u kopen bij de receptie.

-Is er een winkel aanwezig op de camping?

Er is een heel klein winkelhoekje aanwezig bij de receptie. Hier kunt u enekele vergeten boodschappen kopen. Er is een broodjes service waar u afgebakken brood kunt bestellen of brood van de bakker kunt bestellen.

-Kan er in een chalet een babybedje bijgeplaatst worden

Met enkele aanpassingen in de slaapkamers is dit mogelijk.

-Is het opa en oma arrangement het hele seizoen geldig?

Ja, het hele seizoen is het arrangement geldig. Ook tijdens de vakanties is het arrangement te boeken. Het arrangement kost altijd € 20,00 per nacht en de kleinkinderen betalen alleen € 1,00 toeristenbelasting en zijn verder gratis.

 

Alles wat je ziet op de website over de camping heino is ook werkelijk zo, vriendelijk, behulpzaam, beleefd , super schoon, leuk amimatie team, goed onderhouden - Teunissen van Manen - Gezin met oudere kinderen