Van tuinderij met komkommers en tomaten naar camping. In 2001 zijn wij in Heino neergestreken en hebben wij Camping Heino gekocht van de familie Lute en Hollegien. Vanuit het westen van Nederland naar het oosten verhuisd samen met onze vier kinderen. De start was zeker niet makkelijk. Vele zaken op de camping die voor ons nieuw waren. Het duurde dan ook enige tijd om de kneepjes van dit vak onder de knie te krijgen. En daarbij hebben we van huis uit nooit gekampeerd. Maar nu na vele jaren is dit leven ons op het lijf geschreven en zouden we niet anders meer willen!
Camping Heino is een echt familiebedrijf. Samen zijn wij als eigenaren, Toon en Brigit, dagelijks aan het werk op de camping. Ook al onze kinderen werken momenteel in het bedrijf mee. Julenne en Milonne werken in het restaurant en de snackbar. Daarnaast is Milonne eind 2018 gestart met het oppakken van de marketing en de website. Ondertussen heeft Milonne een nieuwe baan gevonden, maar springt nog steeds af en toe bij op de Camping. Luck kunt u op het park zien rondwandelen in een groen shirt. Hij werkt namelijk zomers in de buitendienst mee. Roy zit in het seizoen op de receptie en helpt deels met de boekhouding.
Daarnaast zijn wij beide actief tussen al onze medewerkers en zijn wij elke dag aanwezig. Toon doet alle receptie werkzaamheden zoals reserveren, onderhoud website, mensen helpen aan de receptie, de mail, aansturen van medewerkers in de buitendienst en nog veel meer bijkomende klussen. Brigit is kok in ‘De Remise’, stuurt personeel in de horeca aan, maakt de personeel planning, doet de inkoop en het recreatie programma voor de kids. Samen maken we het senioren programma, onderhouden contacten, een deel administratie en alle andere voorkomende werkzaamheden.
Daarnaast kunnen wij niet zonder al onze hardwerkende medewerkers die ieder jaar weer met een glimlach voor u klaar staan. Sinds de camping is overgenomen zijn Bernard en Bernard nog steeds in dienst. Bernard Lute doet alle administratie en financiële zaken. Bernard Hollegien is leidinggevende van de buitendienst en zorgt dat alles hier op rolletjes loopt. Hij doet dit samen met Jaybo en Erik. Freek zorgt er altijd weer voor dat het gras er netjes en strak bij ligt. Dat u terecht komt in schone verhuur accommodaties hebben we te danken aan Marita. Zij is hoofd van de schoonmaak en coördineert de schoonmaak van chalets, de lodge en de trekkershuisjes. Daarnaast hebben wij ieder seizoen weer vele goede werknemers in dienst die de toiletgebouwen en het zwembad schoonmaken, u bedienen in het restaurant, in de snackbar uw eten klaarmaken, zorgen dat het terrein er netjes uit ziet en natuurlijk de animatie verzorgen. Wij zijn erg blij om ieder seizoen weer vele bekende gezichten binnen ons team te behouden! Met de medewerkers beleven we ook dat warme thuisgevoel!
Wij zijn er voor de gast en hopen dat u snel een thuisgevoel ervaren! De doelgroep waar wij ons op richten zijn senioren en kinderen tot en met 12 jaar. Centraal staat: ‘Hoe geven we gasten een beleving, gezelligheid en een onbezorgde vakantie?’. Er is animatie voor de kinderen en voor de ouderen. Maar vooral het gevoel dat we er voor de gasten zijn. Een gesprek met de gast. Een luisterend oor. Wij denken graag mee en voelen de betrokkenheid bij de gasten. Het thuisgevoel geven aan de gast vinden wij erg belangrijk.
Betrokken Familie bedrijf Flexibel Thuisgevoel
Wij hopen om u gastvrij te kunnen ontvangen op ons familiebedrijf!
Groet, Toon en Brigit en medewerkers